Skip to content

קראטה לנוער בוגרים

קראטה לנוער בוגריםקראטה היא שיטת לחימה שנוסדה באוקינאווה. שוטוקאן הוא זרם בקראטה שפיתח פונאקושי גיצין, סמל השוטוקאן, טיגריס חסום במעגל, מסמל את העצמה האדירה והפראית בה מחזיק הלוחם (טיגריס), עצמה המרוסנת ונמצאת בשליטה (מעגל), ומשוחררת אך ורק בעתות צרה.
האימון בשיטת השוטוקאן מחולק בד”כ לשלשה חלקים: קיהון (בסיס), קומיטה (קרב) וקאטה (תבניות של תנועות }האימונים מפתחים עצמה , גמישות וסבולת ומושם דגש על בריאות, נשימה, שחרור אנרגיה ושליטה יוצאת דופן בגוף ובנפש. שליטה זו משמשת ככלי יעיל ביותר להגנה עצמית).
בנוסף למאפייני הקראטה המסורתי האימונים אצלנו במכון יואל מתאפיינים גם בפאן הספורטיבי הישגי, ונלמדות גם טכניקות המיושמות בתחרויות קראטה ברמה הבינלאומית .האימון הספורטיבי גם עבור מי שאינו שואף להתחרות דורש פיתוח יכולות גופניות גבוהות. ולכן השילוב בין המאפיין המסורתי למאפיין הספורטיבי תחרותי מקנה למתאמן צורת אימון מקיפה מהנה ומלאת עניין.

מדוע כל מבוגר צריך ללמוד קראטה או קרב מגע

כושר גופני מלא

השילוב של כוח עם סבולת וגמישות מקנה כושר גופני מלא, האימונים שלנו עוזרים לפתח ולחזק את כל השרירים בגוף. הם גם שורפים המון קלוריות ומשפרים את הסבולת , דבר שמעניק לכם אנרגיה לכל היום. כל אימון כולל גם תרגילי גמישות שעוזרים לכם למנוע פציעות ומקנים לכם הרגשה של גמישות ונעורים.

הגנה עצמית

הגישה שלנו להגנה עצמית היא מאוד מעשית, מה שאנחנו מלמדים להגנה עצמית מבוסס על ניסיון אמיתי. האימונים בקארטה הם היסודות החזקים שלנו לטכניקה, תיזמון ורוח לחימה, קרב מגע היא השיטה הפשוטה שלנו ללמד הגנה עצמית יעילה.

הנאה

התמדה היא המפתח להצלחה, כמעט כל אימון יקנה לכם דרגה מסויימת של תוצאות אם תעשו אותו בעקביות. הבעיה עבור רובנו היא פשוט לעשות את זה בעקביות. קשה לנו להתמיד.
בקארטה זה יותר קל, אנשים נהנים ללמוד קארטה אצלנו כשהם באותו זמן נכנסים לכושר הטוב ביותר בחייהם וגם לומדים מיומנויות חשובות להגנה עצמית .
כשמשלבים את התוצאה הסופית עם אימון מהנה מקבלים שלוש סיבות להתאמן במקום רק אחד. וסוף סוף יש לכם תכנית שאתם יכולים להיצמד אליה בעקביות לאורך זמן.

מתחילים או חגורת שחורות אנו מאמנים את התלמידים שלנו להוציא מעצמם את המיטב. אחדים מגיעים אלינו כשהם בכושר בעוד אחרים מגיעים בעודף משקל. רוב התלמידים מגיעים עם מגבלות גמישות. ילדים שהתחילו בגיל 5 ומבוגרים שהתחילו בגיל 60 הגיעו לחגורה שחורה אצלנו. כתלמיד מתיחסים אליך באופן אישי. המאמן שלך ידריך אותך כשהוא מצפה רק לרצון שלך לנסות.

 

נגישות
Call Now Button